فیلم | دلتنگی و مرور خاطرات بزرگترین اعتکاف جوانان کشور
کد خبر: 3956310
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۴

فیلم | دلتنگی و مرور خاطرات بزرگترین اعتکاف جوانان کشور

هر سال در روزهای سپید ماه رجب، همه دلتنگ خدا بودند و برای رفع این دلتنگی راهی مساجد و مکان‌های مختلف می‌شدند تا اعتکاف را به جای آورند. اما امسال به دلیل شیوع کرونا، عاشقان از اعتکاف محروم شدند.

به گزارش ایکنا از فارس، هر سال در روزهای سپید ماه رجب، همه دلتنگ خدا بودند و برای رفع این دلتنگی راهی مساجد و مکان‌های مختلف می‌شدند تا اعتکاف را به‌جای آورند. گویی در این سال‌ها اعتکاف تبدیل به جزو مهم و دوست داشتنی زندگی بسیاری شده بود و همه منتظر فرا رسیدن ۱۳ رجب و ایام‌البیض و اعتکاف در مساجد جامع شهرها بودند.

در سال‌های گذشته شهر مقدس شیراز افتخار این را داشت که میزبان بزرگ‌ترین اعتکاف جوانان کشور باشد. عاشقانی که نه تنها از شیراز و استان فارس بلکه از نقاط مختلف کشورمان راهی مسجد تاریخی جامع شهدا شیراز می‌شدند.

آن‌ها می‌آمدند در روزهای سپید ماه رجب، ماه و سال و بلکه عمر سپید و روشنی از خدا بگیرند تا بتوانند عاقبت بخیر شوند اما اکنون به دلیل شیوع کرونا، برای دومین سال متوالی از حضور مراسم معنوی اعتکاف محروم شده‌اند و این به وقت دلتنگی را برای عاشقان فراهم کرده است.

در ادامه گوشه‌ای از خاطرات و دلتنگی‌های اعتکاف جوانان عاشق را در قالب فیلمی که از سوی قرارگاه فضای مجازی شهید حاج قاسم سلیمانی تهیه شده است، مشاهده می‌کنیم.

انتهای پیام
captcha